نوشته شده توسط : امین

رعایت اصول اولیه سئو قبل از طراحی سایت :  وقتی قصد دارید یک وب سایت را طراحی کنید جنبه اصلی سایت را که همان سئو است از یاد نبرید ، اگر قبل از طراحی وب سایت اصول اولیه سئو را رعایت نکنید بعد از طراحی سایت هرچه قدر هم سایت شما زیبا و جذاب و کاربر پسند باشد در موتورهای جستجو هرگز نمی توانید سایتتان را پیدا کنید. برای اینکه بیشتر با بحث سئو در طراحی سایت آشنا شوید به موارد زیر که نکات اصلی در رابطه با رعایت سئوی سایت قبل از طراحی است دقت کنید.

برای دیدن این نکات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: وب سایت و سئو , ,
:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

بازی با گوشی موبایل یکی از سرگرمی‌هایی که همه گیر شده و کاربران این وسیله کوچک در هر جایی که فکرش را کنید با گوشی موبایل خود بازی می‌کنند، اما این بازی‌ها تا جایی جذاب هستند که باتری گوشی شما بتواند از خالی نشود و گوشی را روشن نگه دارد. برخی از بازی‌ها به علت اینکه گرافیک پیشرفته و افکت‌های زیادی دارند باتری گوشی شما را سریعتر از دیگر بازی‌ها تمام خواهند کرد. به خصوص برخی از این بازی‌ها زمانی که در پس زمینه باز می‌مانند شارژ گوشی شما را به شدت مصرف می‌کنند.

امروز در این مقاله ۸بازی را به شما معرفی خواهیم کرد که بسیار محبوب و پر مخاطب هستند اما اثری زیاد بر روی باتری گوشی شما خواهند داشت.

 

 ۱ – انگری بردز (Angry Birds)

چه کسی می‌تواند فکرش را بکند که کشیدن یک پرنده و رها کردن آن می‌تواند باعث مصرف زیاد باتری گوشی شما شود؟ انگری بردز که پرطرفدارترین بازی در بین بازی‌های موبایلی است، به عنوان چهارمین نرم افزاری است که در پس زمینه بیشترین مصرف باتری را دارد.

این مشکل تنها در اندروید برای این بازی وجود ندارد، کاربران iOSنیز گزارش داده‌اند که در هر ۲۵تا ۳۰دقیقه بازی با انگری بردز ۱۰باتری گوشی آن‌ها کم می‌شود.

۲ –کندی کراش ساگا (Candy Crush Saga)

این بازی معروف در iOSو اندروید مصرف باتری عجیب و غریبی دارد. KS Mobileاعلام کرده که از نظر اتلاف باتری این بازی در رتبه دهم بین تمام برنامه‌های اندرویدی دارد.

۳ – فروت نینجا (Fruit Ninja)

این بازی به عنوان بهترین بازی تکه کردن میوه شناخته می‌شود، اما باز هم همین بازی بسیار دوست داشتنی یکی از پر مصرف ترین برنامه‌ها است که در گزارش KS Mobileبه عنوان نهمین برنامه پر مصرف باتری در اندروید شناخته می‌شود.

۴ – جولز استار (Jewels Star)

با گرافیک خاص و سه بعدی‌ای که این بازی دارد نباید زیاد برایتان عجیب باشد که این بازی مصرف باتری زیادی دارد، App Monitor  اعلام کرده که در بین بازی‌های اندرویدی این بازی در پس زمینه بیشترین مصرف باتری را دارد.

۵ – هی دی (Hay Day)

این بازی به کاربران این امکان را می‌دهد که مزرعه خودشان را بسازند، در میان بازی‌های اندرویدی این بازی رتبه دوم را از نظر مصرف باتری دارد. در میان کاربران iOSنیز این شکایت زیادی از مصرف باتری توسط این بازی اعلام شده است. کاربران آی‌پد ۳گفته‌اند که در مدت ۱۵دقیقه این بازی شارژ آن‌ها را از ۷۳به ۶۵درصد می‌رساند.

۶ – کلش آو کلنز (Clash Of Clans)

این بازی به علت اینکه به صورت دائم از دیتاهای اینترنتی استفاده می‌کند، زیاد دورر از انتظار نیست که در این لیست قرار گرفته است. برخی‌ از کاربران می‌گویند زمانی این بازی را انجام می‌دهند که یک شارژر نزدیک آن‌ها باشد یا اینکه دستگاه آن‌ها به شارژ باشد.

۷ – تمپل ران ۲ (Temple Run 2)

این بازی رایگاه است اما کاربران اندروید و iOSمجبورند تا هزینه زیادی را برای مصرف بالای باتری این بازی بپردازند. با صحنه‌های طبیعی که این بازی دارد، مکان سوم در مصرف باتری برای آن چندان دور از انتظار نیست.

۸ –بیجولد بلیتز (Bejeweled Blitz)

اگر از کاربران این بازی هستید بهتر است تا مراقب مصرف باتری خودتان باشید. این بازی اگر در پس زمینه باز بماند ریسک مصرف باتری آن بسیار زیاد است،  این بازی باتری را ۲٫۴بار سریعتر از حالت عادی مصرف خواهد کرد و می‌تواند ۷۵مگابایت دیتا را در ماه مصرف کند.

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: موبایل , بازی موبایل , باطری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

ایده یک رژیم غذایی کم کالری ممکن است شما را وسوسه کند زیرا به نظر می رسد سریعترین راه لاغر شدن باشد ولی مطمئن ترین راه از دست دادن وزن نیست با این حال، بسیاری از عوارض جانبی منفی همراه با محدود کردن مصرف انرژی زیر 1200 کالری وجود دارد. برخی از عوارض جانبی جزئی هستند و با یک وعده غذایی خوب خواهد شد اما برخی از آنها جدی تر و می تواند شما را به بیمارستان بکشد.


بدن شما به یک مقدار مشخصی از کالری برای انجام وظایف حیاتی نیاز دارد اگر کسانی کالری رژیم غذایی کمتر از نیاز بدن دریافت کنند بدن آنها شروع به شکستن بافت خود برای تامین انرژی می کند با توجه به نظر مرکز پزشکی دانشگاه مریلند برای پیدا کردن مقدار کالری مورد نیاز در طول روز شما می توانید اگر خیلی فعال نیستید وزن ایده آل خود را در عدد 12 و اگر بسیار فعال هستید در عدد 15 ضرب نمایید تا مقدار کالری مورد نیاز روزانه شما بدست آید برای از دست دادن وزن مورد هدف، روزانه حدود 500 کالری در روز کمتر از نیاز بدن برای حفظ وزن مصرف کنید که این 500 کالری را می توانید با ورزش و رژیم غذایی کاهش دهید خوردن کمتر از این مقدار کالری منجر عوارض جانبی می شود.

عوارض جانبی جزئی رژیم کم کالری

خوردن کمتر از 1200 کالری در هر روز بدن شما را به حالت گرسنگی می کشاند این نوع رژیم غذایی را بدون نظارت یک پزشک انجام ندهید. برخی از عوارض جانبی جزئی در مقایسه با دیگر عوارض گذرا هستند. بسته به محدود کردن مقدار کالری آنها می توانند بیشتر باشند برخی از علائم محدودیت شدید کالری عبارتند از: ضعف، خستگی، عدم تحمل سرما، دوره های قاعدگی نامنظم، سرگیجه، یبوست و تورم دست و پا می باشد.

عوارض جانبی مهم رژیم های 15 روزه و کم کالری

با رفتن بر روی یک رژیم غذایی شدیداً کم کالری کالری سنگ های صفراوی به سرعت ایجاد می شوند اغلب، اگر این اتفاق بافتد شما نیاز به عمل جراحی برای برداشتن کیسه صفرا پیدا می کنید در رژیم کم کالری نقرس، یا التهاب دردناک مفاصل ناشی از اسید اوریک بالا در خون، می تواند شروع به بدترشدن نماید از آنجا که شما مقدار مناسب ویتامین ها، پروتئین و الکترولیت را دریافت نمی کنید شما در معرض خطر اختلالات سوء تغذیه و عدم تعادل الکترولیت می باشید مرگ ناگهانی در اثر عوارض جانبی بسیار نادر است اما ممکن است در رژیم غذایی بسیار کم کالری رخ دهد.

ملاحظات بلند مدت رژیم های کم کالری

رژیم های غذایی کم کالری بدن شما را مجبور به تامین انرژی از منابع دیگرمی کند و با احتمال بیشتری عضلات شما را به جای چربی می سوزاند و میزان سوخت و ساز بدن شما کاهش می یابد و از دست دادن وزن مشکل تر می شود و  شما به احتمال زیاد نمی توانید این نوع از خوردن را برای مدت طولانی ادامه دهید و در نهایت دوباره به الگوهای غذا خوردن طبیعی خود برمی گردید و همه کاهش وزن شما دوباره بر خواهد گشت علاوه بر این، عدم تعادل الکترولیت سبب کاهش کلسیم از استخوان های شما و به طور بالقوه منجر به تضعیف پوکی استخوان می شود.



:: موضوعات مرتبط: تندرستی و ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: رژیم , رژیم غذایی , رژیم کانادایی ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد