نوشته شده توسط : امین

استیو جابز فقید در سال 2010 پس از معرفی اولین نسل آیپد, بدون شک مرز جدیدی در دنیای تکنولوژی ترسیم کرد و تاریخ را به دوران قبل و بعد از آیپد تقسیم کرد. آیپد های اپل در طی این 5 سال موفق ترین تبلت های بازار لقب گرفته اند و بیش از هر تبلت دیگری مشتریانی از تمام قشر ها را به خود دیده اند, فروشگاه نرم افزاری اپل با ارائه بیش از 500 هزار اپلیکیشن مخصوص و طراحی شده برای آیپد, این تبلت را به موقق ترین تبلت بازار از نظر گنجینه نرم اقزاری تبدیل کرده است. از طرف دیگر همکاری فوق العاده نزدیک اپل با شرکت هایی مثل IBM و البته به تازگی Cisco باعث شده است که محصولات مبتنی بر iOS به ویژه آیپد, برای حکمرانی به بازار های تجارتی و شرکتی آماده تر از هر زمان دیگری باشند. بنابراین شاید زمان آن رسیده است که اپل برگ جدیدی را در تاریخ آیپد باز کند, در همین راستا, اپل دقایقی پیش بزرگترین ایپد این شرکت, آیپد پرو را در طی کنفرانسش در سان فرانسیسکو معرفی کرد.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



:: موضوعات مرتبط: موبایل و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: ایپد , ایپد پرو ,
:: بازدید از این مطلب : 5609
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

قیمت انواع تبلت های موجود در بازار ایران تاریخ 19 مرداد 1395

برای دیدن لیست قیمت ها به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: موبایل و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: تبلت , قیمت تبلت ,
:: بازدید از این مطلب : 849
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمدار سری Galaxy S خود رونمایی کرده است و با ویژگی هایی که برای این گوشی برشمرده خریداران بسیاری را چشم انتظار این گوشی گذاشته است. سامسونگ در گلکسی اس 5 خود نیز که سال گذشته عرضه شده بود ویژگی هایی بسیار سطح بالا قرار داده بود و همین امر دوستداران گوشی های این شرکت را به گلکسی اس 6 امیدوارتر ساخته است.

از طرف دیگر آیفون 6 نیز که چند ماهی است از عرضه آن می گذرد فروش فوق العاده ای در جهان داشته است و همچون دیگر گوشی های شرکت مطرح اپل موفق ظاهر شده است. اپل در آیفون 6 و 6 پلاس قابلیت هایی برای انعطاف پذیری بیشتر سیستم عامل در اختیار کاربر ی گذارد اگرچه این قابلیت ها هنوز هم به پای گوشی های اندرویدی نمی رسند.

مقایسه دو گوشی آیفون 6 و گلکسی اس 6 از طرفی مقایسه اندروید و iOS و از طرف دیگر نشان از جدال بین سامسونگ و اپل دارد. در این نوشته قصد داریم با بررسی ویژگی های این دو گوشی ببینیم کدام یک عملکردی بهتر خواهد داشت.

برای خاندن مقاله به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: موبایل و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: موبایل , گلکسی6 , ایفن6 ,
:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

بازی با گوشی موبایل یکی از سرگرمی‌هایی که همه گیر شده و کاربران این وسیله کوچک در هر جایی که فکرش را کنید با گوشی موبایل خود بازی می‌کنند، اما این بازی‌ها تا جایی جذاب هستند که باتری گوشی شما بتواند از خالی نشود و گوشی را روشن نگه دارد. برخی از بازی‌ها به علت اینکه گرافیک پیشرفته و افکت‌های زیادی دارند باتری گوشی شما را سریعتر از دیگر بازی‌ها تمام خواهند کرد. به خصوص برخی از این بازی‌ها زمانی که در پس زمینه باز می‌مانند شارژ گوشی شما را به شدت مصرف می‌کنند.

امروز در این مقاله ۸بازی را به شما معرفی خواهیم کرد که بسیار محبوب و پر مخاطب هستند اما اثری زیاد بر روی باتری گوشی شما خواهند داشت.

 

 ۱ – انگری بردز (Angry Birds)

چه کسی می‌تواند فکرش را بکند که کشیدن یک پرنده و رها کردن آن می‌تواند باعث مصرف زیاد باتری گوشی شما شود؟ انگری بردز که پرطرفدارترین بازی در بین بازی‌های موبایلی است، به عنوان چهارمین نرم افزاری است که در پس زمینه بیشترین مصرف باتری را دارد.

این مشکل تنها در اندروید برای این بازی وجود ندارد، کاربران iOSنیز گزارش داده‌اند که در هر ۲۵تا ۳۰دقیقه بازی با انگری بردز ۱۰باتری گوشی آن‌ها کم می‌شود.

۲ –کندی کراش ساگا (Candy Crush Saga)

این بازی معروف در iOSو اندروید مصرف باتری عجیب و غریبی دارد. KS Mobileاعلام کرده که از نظر اتلاف باتری این بازی در رتبه دهم بین تمام برنامه‌های اندرویدی دارد.

۳ – فروت نینجا (Fruit Ninja)

این بازی به عنوان بهترین بازی تکه کردن میوه شناخته می‌شود، اما باز هم همین بازی بسیار دوست داشتنی یکی از پر مصرف ترین برنامه‌ها است که در گزارش KS Mobileبه عنوان نهمین برنامه پر مصرف باتری در اندروید شناخته می‌شود.

۴ – جولز استار (Jewels Star)

با گرافیک خاص و سه بعدی‌ای که این بازی دارد نباید زیاد برایتان عجیب باشد که این بازی مصرف باتری زیادی دارد، App Monitor  اعلام کرده که در بین بازی‌های اندرویدی این بازی در پس زمینه بیشترین مصرف باتری را دارد.

۵ – هی دی (Hay Day)

این بازی به کاربران این امکان را می‌دهد که مزرعه خودشان را بسازند، در میان بازی‌های اندرویدی این بازی رتبه دوم را از نظر مصرف باتری دارد. در میان کاربران iOSنیز این شکایت زیادی از مصرف باتری توسط این بازی اعلام شده است. کاربران آی‌پد ۳گفته‌اند که در مدت ۱۵دقیقه این بازی شارژ آن‌ها را از ۷۳به ۶۵درصد می‌رساند.

۶ – کلش آو کلنز (Clash Of Clans)

این بازی به علت اینکه به صورت دائم از دیتاهای اینترنتی استفاده می‌کند، زیاد دورر از انتظار نیست که در این لیست قرار گرفته است. برخی‌ از کاربران می‌گویند زمانی این بازی را انجام می‌دهند که یک شارژر نزدیک آن‌ها باشد یا اینکه دستگاه آن‌ها به شارژ باشد.

۷ – تمپل ران ۲ (Temple Run 2)

این بازی رایگاه است اما کاربران اندروید و iOSمجبورند تا هزینه زیادی را برای مصرف بالای باتری این بازی بپردازند. با صحنه‌های طبیعی که این بازی دارد، مکان سوم در مصرف باتری برای آن چندان دور از انتظار نیست.

۸ –بیجولد بلیتز (Bejeweled Blitz)

اگر از کاربران این بازی هستید بهتر است تا مراقب مصرف باتری خودتان باشید. این بازی اگر در پس زمینه باز بماند ریسک مصرف باتری آن بسیار زیاد است،  این بازی باتری را ۲٫۴بار سریعتر از حالت عادی مصرف خواهد کرد و می‌تواند ۷۵مگابایت دیتا را در ماه مصرف کند.

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: موبایل , بازی موبایل , باطری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد